GIGELITATEA n-are astâmpăr . Din când in când ,spre derută, amuzament sau pe bune, işi plachează lectorii cu câte o temă de casă numai bună să te trimită la un scotocitor de suflete profesionist.

De data asta chestionează direct :“care este cel mai important lucru în viaţă'' .Un fleac de întrebare ancestrală.Tot bipedul a trecut la un moment dat prin rechizitoriul si detectorul de minciuni al naturii, transpirând sau surâzând Şi eu, ca tot leatul.

Caznă pe degeaba,n-am să primesc nobelul,datele se modifică de la o clipa la alta,deci pot să punctez doar momentul.

Strict personal ,la ora 11.51 a.m. habar n-am ce este important ÎN viaţă.Pot spune doar ce mi se pare important CU viaţa mea.

Este important că mi-a fost livrată pachet fără cerere anticipata.




Taxi Taxi : Fifty Three from Ian Hutchinson on Vimeo.







Este important că nu m-a fabricat pe o insulă pustie.



A day like today from Leonardo Dalessandri on Vimeo.



Este important ca mi-a lăsat dreptul de a alege segmentul din care doresc să fac parte.Dacă pot.

Tom Waits music video pitch from sublab on Vimeo.



Este important că imi permite să dau şi să încasez.Consecinţele mă privesc direct.



Muzorama from Muzorama Team on Vimeo.



Este important că mai pot crede in minunile ei .



Cart - The Film from Jesse Rosten on Vimeo.





Este important că sunt parte din vieţile altora.




Elbow /// One Day Like This from MUZIEKTELEVISIE.NL on Vimeo.



Este important că m-a atenţionat asupra efemeritaţii ei.



let yourself feel. from Esteban Diácono on Vimeo.






Este important că îmi respectă modul în care doresc să spun cândva by-by, cu oarecare uimire si zâmbetul pe buze.



paysage F from sublab on Vimeo.
Suficient ca sa pot spune :VIAŢĂ , MERSIC !